Regulamin dyskoteki szkolnej.

| Drukuj |
Dokumenty - Regulaminy wewnętrzne szkoły

Regulamin dyskoteki szkolnej w Zespole Szkół w Łęgu Probostwie.

 

1.      W szkole, w czasie wolnym od nauki, mogą odbywać się dyskoteki szkolne, jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów gimnazjum.

2.       Organizatorem dyskotek jest Samorząd Uczniowski Gimnazjum i poszczególne klasy wraz z wychowawcą.

3.      Opiekunami dyskoteki są wychowawcy poszczególnych klas, opiekun SU oraz rodzice.

4.      Uczestnicy muszą bezwzględnie wykonywać polecenia opiekunów.

5.      Dyskoteka odbywa się za zgodą Dyrektora Szkoły.

6.      Dyrektor wyraża zgodę, gdy w imprezie będzie uczestniczyć 40% uczniów gimnazjum.

7.      Dyskoteka szkolna jest imprezą zamknięta, mogą w niej uczestniczyć wyłącznie uczniowie Gimnazjum w Zespole Szkół w Łęgu Probostwie.

8.      Uczniowie, którzy zostali ukarani naganą dyrektora szkoły nie mogą brać udziału w dyskotekach.

9.      Dyskoteka szkolna odbywa się w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, w terminie i godzinach wyznaczonych przez SU.

10.  Dyskotekę planuje się z tygodniowym wyprzedzeniem..

11.  W czasie zabawy uczestnikom udostępniona jest sala do tańca oraz łazienki.

12.  Uczestnikom nie wolno przebywać w innych pomieszczeniach niż wyznaczone.

13.  Uczestnikom nie wolno opuszczać budynku szkoły.

14.  Uczestnicy mogą przybyć na 15 minut przed wyznaczoną godziną imprezy i opuścić ją 15 minut przed zakończeniem, poza tym czasem brama i drzwi szkoły są zamknięte.

15.  Rodzice uczestników w trakcie imprezy powinni znajdować się w kontakcie telefonicznym z organizatorami (być pod podanym telefonem).

16.  Wstęp na dyskotekę jest bezpłatny.

17.  Każdy uczestnik dyskoteki musi wypełnić zgodę na udział w dyskotece, z podpisem rodziców i dostarczyć go w dniu poprzedzającym imprezę do organizatora.

18.   Uczniowie, którzy nie przynieśli zgody od rodziców w określonym przez regulamin terminie nie mogą przyjść na dyskotekę.

19.  W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające bezpieczeństwu, zdrowiu i życiu uczestników dyskoteki.

20. W czasie dyskoteki zabrania się uczestnikom wnoszenia oraz spożywania napojów alkoholowych, palenia papierosów oraz odurzania się narkotykami.

21. Jeśli uczeń złamie punkt 20-ty, opiekunowie postępują zgodnie z procedurami zawartymi w Załączniku Do Programu Profilaktyki Szkoły opartego na Zarządzeniu KGP z dnia 16 czerwca 1997r.

22. Jeśli uczeń ulegnie wypadkowi opiekunowie postępują zgodnie z Regulaminem Postępowania W Razie Wypadku.

23.  Za wszelkie zniszczenia i szkody powstałe z winy uczestników odpowiadają ich rodzice.

24.  Uczestnicy musza bezwzględnie przestrzegać postanowień Regulaminu, w wyniku jego złamania, uczeń musi bezzwłocznie być odebrany przez rodziców.

25.  Rodzic po zawiadomieniu przez opiekunów dyskoteki ma obowiązek w jak najkrótszym czasie przybyć po dziecko.

26. Po dyskotece rodzice mają bezwzględny obowiązek odebrać osobiście dziecko ze szkoły lub pisemnie upoważnić do tego inna osobę.

 
free poker