Region w którym mieszkam. |
Śladami Pitagorasa - Geografia |
Tematy zajęć: Zajęcia odbywały się w szkole i w terenie. Poszukujemy informacji na temat okolic Łęga
Prezentujemy efekty naszej pracy
Badamy odkrywkę glebową – wyznaczamy poziomy gleby
Oznaczamy odczyn i wilgotność poszczególnych poziomów glebowych
Mierzymy poziomy gleby
Badamy barwę gleby i zapisujemy wyniki naszych pomiarów
Robimy notatki do szkicu trasy: „Szkoła – miejsce obserwacji
Roboczy szkic trasy
Sporządzamy szkic trasy
Zwiedzamy gospodarstwo rolne
Oglądamy sprzęt rolniczy
Oceniamy estetykę gospodarstwa
Przeprowadzamy wywiad z właścicielką gospodarstwa
Porządkujemy swoje notatki
Graficzne podsumowanie wizyty w gospodarstwie
WIZYTA W GOSPODARSTWIE PAŃSTWA AMROZY Kompleks silosów zbożowych
Gospodarz pokazuje nam zmagazynowane zapasy paszy
Podziwiamy stado bydła
Oceniamy wyposażenie gospodarstwa w sprzęt rolniczy
Oceniamy jakość i funkcjonalność budynków gospodarczych
Oceniamy warunki życia właścicieli gospodarstwa
Przeprowadzamy wywiad z Panem Amrozym i jego synem – studentem wydziału rolniczego |