Regulamin dyskoteki szkolnej. |
| Drukuj | |
Dokumenty - Regulaminy wewnętrzne szkoły | |||
Regulamin dyskoteki szkolnej w Zespole Szkół w Łęgu Probostwie.
1. W szkole, w czasie wolnym od nauki, mogą odbywać się dyskoteki szkolne, jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów gimnazjum. 2. Organizatorem dyskotek jest Samorząd Uczniowski Gimnazjum i poszczególne klasy wraz z wychowawcą. 3. Opiekunami dyskoteki są wychowawcy poszczególnych klas, opiekun SU oraz rodzice. 4. Uczestnicy muszą bezwzględnie wykonywać polecenia opiekunów. 5. Dyskoteka odbywa się za zgodą Dyrektora Szkoły. 6. Dyrektor wyraża zgodę, gdy w imprezie będzie uczestniczyć 40% uczniów gimnazjum. 7. Dyskoteka szkolna jest imprezą zamknięta, mogą w niej uczestniczyć wyłącznie uczniowie Gimnazjum w Zespole Szkół w Łęgu Probostwie. 8. Uczniowie, którzy zostali ukarani naganą dyrektora szkoły nie mogą brać udziału w dyskotekach. 9. Dyskoteka szkolna odbywa się w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, w terminie i godzinach wyznaczonych przez SU. 10. Dyskotekę planuje się z tygodniowym wyprzedzeniem.. 11. W czasie zabawy uczestnikom udostępniona jest sala do tańca oraz łazienki. 12. Uczestnikom nie wolno przebywać w innych pomieszczeniach niż wyznaczone. 13. Uczestnikom nie wolno opuszczać budynku szkoły. 14. Uczestnicy mogą przybyć na 15 minut przed wyznaczoną godziną imprezy i opuścić ją 15 minut przed zakończeniem, poza tym czasem brama i drzwi szkoły są zamknięte. 15. Rodzice uczestników w trakcie imprezy powinni znajdować się w kontakcie telefonicznym z organizatorami (być pod podanym telefonem). 16. Wstęp na dyskotekę jest bezpłatny. 17. Każdy uczestnik dyskoteki musi wypełnić zgodę na udział w dyskotece, z podpisem rodziców i dostarczyć go w dniu poprzedzającym imprezę do organizatora. 18. Uczniowie, którzy nie przynieśli zgody od rodziców w określonym przez regulamin terminie nie mogą przyjść na dyskotekę. 19. W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające bezpieczeństwu, zdrowiu i życiu uczestników dyskoteki. 20. W czasie dyskoteki zabrania się uczestnikom wnoszenia oraz spożywania napojów alkoholowych, palenia papierosów oraz odurzania się narkotykami. 21. Jeśli uczeń złamie punkt 20-ty, opiekunowie postępują zgodnie z procedurami zawartymi w Załączniku Do Programu Profilaktyki Szkoły opartego na Zarządzeniu KGP z dnia 16 czerwca 1997r. 22. Jeśli uczeń ulegnie wypadkowi opiekunowie postępują zgodnie z Regulaminem Postępowania W Razie Wypadku. 23. Za wszelkie zniszczenia i szkody powstałe z winy uczestników odpowiadają ich rodzice. 24. Uczestnicy musza bezwzględnie przestrzegać postanowień Regulaminu, w wyniku jego złamania, uczeń musi bezzwłocznie być odebrany przez rodziców. 25. Rodzic po zawiadomieniu przez opiekunów dyskoteki ma obowiązek w jak najkrótszym czasie przybyć po dziecko. 26. Po dyskotece rodzice mają bezwzględny obowiązek odebrać osobiście dziecko ze szkoły lub pisemnie upoważnić do tego inna osobę.
|